Nokia tuli välja professionaalsetele filmitegijatele ja sisutootjatele mõeldud uudse virtuaalreaalsuse kaameraga, sisenedes meedia- ja meelelahutusalale.
Pallikujuline kaamera on kinnitus, et
Nokia ei kavatse piirduda võrguseadmete tootmisega, vaid sihib mobiiltelefonide tootmise lõpetamise järel naasmist tarbeelektroonika turule.
Müüki jõuab uus kaamera Ozo eeldatavasti neljandas kvartalis, teatas Nokia.
„See on Nokia taassünd, mida me oleme firma 150aastase ajaloo jooksul korduvalt näinud,“ tsiteeris ajaleht Financial Times Nokia Technologies presidenti Ramzi Haidamust.
„Ozo on meie disainitud ja
Soomes toodetud,“ ütles Haidamus. „See märgib meie naasmist tarbeelektroonika turule, kuid seekord sisu poolel.“
Lisaks meelelahutusele saab uudset kaamerat rakendada ka haridusvallas, reklaamis ning ajakirjanduses.
Virtuaalreaalsusega mängudest loodetakse uut koduse meelelahutuse hitti.
Seotud lood
Virtuaalreaalsuse seadmed mõjutavad tõenäoliselt nii mitmeidki majandusvaldkondi, suurima muutuse võib läbi teha turismisektor, vahendab CNBC.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.